Problem z avetem
#1
Napisano 16 maja 2015 - 23:25
Macie tak samo czy spaprałem coś przy serwisie?
#2
Napisano 17 maja 2015 - 07:04
Zawsze jest różnica przy mocno dokręconym hamulcu. Chodzą trochę oporniej.
- grzegorz88 lubi to
Son of Vikings
#3
Napisano 17 maja 2015 - 08:38
Pozdrawiam
#4
Napisano 17 maja 2015 - 10:02
Ja podczas konserwacji smaruję tarcze hamulcowe smarem do nich przeznaczonym
Son of Vikings
#5
Napisano 17 maja 2015 - 10:28
Ja podczas konserwacji smaruję tarcze hamulcowe smarem do nich przeznaczonym
Podrzuć info o tym smarkaczu
Czasem tutaj czasem tam...
#6
Napisano 17 maja 2015 - 13:02
Wtam.
Tak jak Cpt. Lego napisał powyżej.
Wszystkie multiki wyposażone w LD mają tak samo. Jak nastaw początkowy hamulca jest "na mocno" to będzie to odczuwane przy swobodzie obracania się szpuli, ciężkości kręcenia. Pokrętło nastawu początkowego hamulca powoduje ustawienie docisku szpuli do tarczy hamującej. Im bardziej dociśnięta, tym więcej oporu, ale także więcej maksymalnej mocy hamulca. Tak to działa i nic złego z kołowrotkami się nie dzieje.
Pozdrawiam,
SEBA
#7
Napisano 17 maja 2015 - 15:34
Dziękuję również za info.
- doker17 lubi to
#8
Napisano 17 maja 2015 - 21:21
Podrzuć info o tym smarkaczu
Shimano ACE-0 lub ACE-2
Daiwa też ma oczywiście.
Son of Vikings
#9
Napisano 16 czerwca 2015 - 10:35
Ace-2 stosowałem osobiście i mogę polecić koledze.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych