Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w sprzęcie na dorsza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pyszkus

Pyszkus

    Szprot

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
  • MIejscowośćElbląg

Napisano 16 marca 2016 - 10:35

Witam Wędkarzy,

 

Rozpocznę od tego, że jestem wędkarzem spławikowym i koleżanka namówiła mnie 2 lata temu na wyjazd na dorsze.. po czym zakochałem się w połowie dorszy. Byłem już 2x na Bałtyku lecz wypożyczałem sprzęt cały czas. Chciałem sobie kupić w przyszłości wędkę lecz za 2 tygodnie jadę do Norwegii gdzie bez swojego sprzętu nie będę mógł łowić.

Kompletnie nie znam się na sprzęcie morskim i nie wiem co jest ważne. Trochę poczytałem o tym i pooglądałem filmiki lecz chciałbym poprosić o jakieś doradzenie przez doświadczonych wędkarzy dobrego sprzętu od 300-500zł (bez pikerów i przywieszek) aby sprzęt był i na dorsze Bałtyckie jak i w Norwegii (większe okazy)

Nigdy nie prosiłem o taką całkowita poradę, więc mam nadzieję, że nie proszę o zbyt dużo.

 

Pozdrawiam

 



#2 Sacha

Sacha

    Halibut

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • MIejscowośćWarszawa

Napisano 16 marca 2016 - 10:43

Koledzy pomogą na bank, lepiej nie mogłeś trafić. Ja niestety muszę się wziąć ......... za robotę, w końcu już środa  :rolleyes: ale może coś dopiszę do rad kolegów.



#3 Tom_S

Tom_S

    Halibut

  • Moderator
  • 1 217 postów
  • MIejscowośćPiła

Napisano 16 marca 2016 - 10:48

CZ!

Sprecyzuj gdzie będziesz łowił w tej Norwegii (rejon, głębokości itp.) i na co się nastawiasz (gatunki ryb). To ułatwi sprawę...



#4 Pyszkus

Pyszkus

    Szprot

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
  • MIejscowośćElbląg

Napisano 16 marca 2016 - 12:32

Jadę do miejscowości "A" (ale z kropką nad A) i podobno co roku zdarzają się dorsze 8-12kg i tylko dorsze. Co do głębokości to zależy gdzie się popłynie ale wspominali o najlepszych miejscówkach na 40-60m albo i do 80m



#5 Tleilax

Tleilax

    Halibut

  • Użytkownik