Skocz do zawartości


Przywieszki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_jans_*

Guest_jans_*
  • Gość

Napisano 24 lutego 2014 - 18:46

Jestem rok w plecy na bałtyckich łowiskach może pochwalicie się co teraz się sprawdza i może jakieś ciekawe spostrzeżenia / fotki mile widziane /. :)



#2 cudak

cudak

    Sardynka

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 28 postów
  • MIejscowośćwoodstock

Napisano 22 października 2014 - 00:27

Mam kilka pytań dotyczących przywieszek:

 

1. Dlaczego w jednych przywieszkach są stosowane główki jigowe z obciążeniem (najczęściej 3g, 5g, itp.), a w innych same haki ? Ma to jakieś większe znaczenie ? Nie znam się, ale wątpię aby chodziło tu o siłę dryfu, fale, itp. rzeczy.

 

2. Możecie polecić jakieś dobre główki jigowe bądz haki do przywieszek ? Szukałem już na necie bardzo dużo, jednak bardzo cięzko je znaleźć w jakimś sklepie internetowym, macie jakieś namiary na jakąś sprzedaż wysyłkową ? Co sądzicie o JAXON Marine ?

 

3. Jak wygląda tak w skrócie, przywieszka waszego wykonania ? Jak montujecie trok do żyłki głównej ? Wasze schematy ? Jak doczepiacie główkę jigową lub hak do troka ?


Użytkownik cudak edytował ten post 22 października 2014 - 00:32


#3 Tleilax

Tleilax

    Halibut

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 623 postów
  • MIejscowośćMazowsze

Napisano 22 października 2014 - 09:44

Cześć

 

Ad1. Chodzi o lepsze trzymanie gumy, dorsz ma sporo ząbków którymi ładnie gumki ściąga i demoluje.

Ad2. https://belonka.pl/g...szt-w-opak.html

Ad3. Spora część kolegów korzysta z systemów opartych na Qbs-ach (https://belonka.pl/s...szt-w-opak.html

; https://belonka.pl/mucha-morska-dega-imitujaca-krewetke-qbs-0-50mm-hak-4-0-1350.html )

osobiście wolę zawiązać dwie pętelki na przyponie https://www.animated...imatedknots.com

 

Pozdrawiam i potworów z głębin życzę

Tedi


Użytkownik Tleilax edytował ten post 22 października 2014 - 09:45


#4 Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Halibut