E-tec bardzo wysoko technologiczny silnik , wymagający serwisantów o wysokich kwalifikacjach , co robi ten produkt nie koniecznie odpowiedni dla pewnych grup użytkowników z racji miejsca zamieszkania , sposobu eksploatacji i tam jeszcze z kilku przyczyn no choć by wiedzy na temat konserwacji , używanego oleju , a nawet banalnego odkręcania świecy . Bez oprogramowania od BRP to nawet szkoda zaczynać eksploatacje , ono musi być zainstalowane w komp od razu przy zakupie silnika . Pod tym względem poczciwa yamaszka czy merk dobrze znane bez awaryjne konstrukcje pozwalające na wielu błędów bez większych skutków . Choć do swojej Yamaszki też mam softa bo tak spokojniej , da i diagnostyka łatwiejsza . Takie moje zdanie . Moc , zużycie paliwa , i reszta to dość względne i dyskusyjne , zwłaszcza ten wspomniany test , nie wiadomo jak dobierali śruby i resztę, bo znowuż na niezależnych testach gdzie łódki szykowali zespoły firmowe to ten ewin aż tak nie zabłysnął , a zwłaszcza pod względem zużycia paliwa i hałasu , jedynie przyspieszenie było dobre . Znając co nieco o problemach jakie ludzi w PL mieli z serwisem bardziej poważnych usterek , jednak nie zaryzykował bym na e-teca nawet wiedząc że wygrywa w przyspieszeniu .
Użytkownik czeburaszka710 edytował ten post 10 czerwca 2015 - 19:41