Przyczepa typowa podłodziówka zadoptowana to tego Riba ze zdejmowana belka instalka i łozyska do poprawek wiadomo morze bardziej słone .
Jezeli na dyszlu będzie tabliczka znamionowa z CE to moge postarac sie o unijny wyciąg homologacji do producenta brak rejestracji stwarza pewne komplikacje
Obawy moje stwarza rózna interpretacja U.Celnego trzeba uzyskac zaswiadczenie ze przedmiot nie podlega stawkom celnym czy też podatkowym jak to ma sie w przypadku spoza terenu UE czy Ameryki a oczekiwanie pisemnej to 30 dni i nie zawsze jest wiąząca .
Jak na razie dogrywam szczególy , całe szczescie ze armator jednostki bedzie w grudniu na swięta w PL . nie kupowałęm z portali pośredniczących cena łodzi jest wyższa o ok 20 % i może znacząco się różnić od tego co jest opisane i obfotografowane i tu stawia pod znakiem zapytania opłacalnośc takiej transakcji ,łodki są ogolone do maksimum niejednokrotnie kupuje sie sam laminat
Zakup takiej jednostki na telefon wiaze sie z zadatkowaniem ok 20 % wartosci po dogadaniu szczegółow ,sprzedajacy pomaga Mi ze sciagnieciem łodzi do Gdyni , wiele samochodów dostawczych czy też ciężarowych wraca do Polski na pusto transport Mojego wynalazka bedzie kosztowac 1200 SEK, ale dla porównania transport łódzi wedkarskiej ok 5.5m i k 400 kg m na przyczepie do Gdyni kosztuje ok 5000 SEK